jana mARTish

Visitable Sundays (XVIII.)

Posted in .inspirations, .visitable by .nevara on 11/03/2012

Vraciam sa po čase s nedeľnými inšpiráciami, nech rozvíjajúca sa jar je plná pekných obrazov, aj keď vonku je oblačno a veterno.

: :  táto láska pri jazere ma fascinuje už niekoľko dní

: :  hmla, ktorá ma nikdy neomrzí

: :  a svetlo, čo nikdy nikdy nesklame

: :  zimné obrázky z Reykjavíku, aj s neskutočnými premenami svetla

: :  takto v modrom

: :  Kinfolk večer s priateľmi

: :  svetelné svadobné prekvapenie v bielom kostolíku

: :  s čajkami nad hlavami

: :  zimné autoportréty 

: :  a ešte trochu lásky na koniec

.

Veľa inšpirácií!

.

6 odpovedí

Subscribe to comments with RSS.

  1. G. said, on 11/03/2012 at 12:56

    tvoje vtáčio-čajkovské obdobie :)

  2. Alica said, on 11/03/2012 at 17:01

    Vždy to tak krásne vyberieš

  3. A. said, on 11/03/2012 at 18:42

    nedeľné inšpirácie mi už chýbali, pekné :) až na čajky tie mi naháňajú strach (zrejme kvôli Alfredovi H.)
    A.

    • .nevara said, on 12/03/2012 at 00:21

      asi aj ja by som bola preľaknutá, keby mi takto lietali nad hlavou. ale obrazy sú to pekné ;)


Pridaj komentár

Sleduj

Prijímaj upozornenia na nové články na tvoj email.

Join 108 other followers

